6 Ağustos 2013 Salı

"WO ARE YOU?" İKİ POLİSİN MACERALARI

Merhaba sevgili çingularım son günlerde yazı yazamadım bugün sizlere 29 Temmuzda başlayan TaecYeon ve So Yi Hyun'un yeni dizisi Wo Are You? Türkçe adıyla Sen Kimsin? ile tanıştıracağım. Ben TaecYeon benim en sevdiğim ve en doğal idollerden biri öyle olunca bu diziyi izlememek olmazdı zaten çok güzel bir kadrosu var.Normalde diziler bitmeden veya en az 10 bölüm yayınlanmadan yazmama kararı almıştım ama bu dizi o kadar sürükleyici ki yazmadan duramadım. Benim gibi tembel bir insanı yazmaya sürükleyen dizinin tanıtımına başlayalım...


KONUSU
Yang Shi-On (So Yi Hyun) bir operasyon esnasında geçirdiği kaza yüzünden 6 yıl boyunca yoğun bakımda yatar.Uyandığında ölmüş olan insanları gördüğünü farkeder ama insanlara söylediğinde ona inanmazlar.Shi-On uyanmasının üzerinden zaman geçtikten sonra mesleğine geri dönmek ister o artık Kayıp eşya&Arama merkezinin şefidir.Arama merkezinde kendi altı olan Gun Woo (TaecYeon) ile ortaklaşa çalışmaya ve gördüğü ölü insanların cinayetlerini çözmeye çalışırlar artık Gun Woo onun hayaletleri gördüğüne inanmaktadır.







KARAKTERLER



Yang Shi-On / So Yi Hyun
6 yıl önce operasyonda geçirdiği kaza sebebiyle hafızasındaki o gün olan bütün anılar silinmiştir.6Yıl sonra uyandığında hayaletleri görmektedir.Artık tek amacı gördüğü hayaletlerin cinayetlerini çözmektir. Şimdilerde Kayıp eşya ve arama bölümünün şefidir.


Cha Gun Woo / TaecYeon (2PM)
Kayıp eşya ve arama bölümünde çalışmaktadır ama suçlarla mücadele bölümüne geçmek istemektedir. Çalışkan ve akıllı bir erkektir. Bir gün Shi-On adında bir kadın bölümlerine şef olarak gelir Gun Woo başlarda bu kadının delirmiş olduğunu düşünse de sonradan hayaletleri gördüğüne inanır.Artık ikilimiz hayaletlerin sır gibi olan cinayetlerini çözecektir.





Lee Hyung Joon / Kim Jae Wook
Hyung Joon polistir.6 Yıl önce Shi On ile sevgililerdir (Ya da ben öyle anladım).Bir gün operasyona katılmışlardır.O operasyonda Shi On tramva geçirirken Hyung Joon ölür.






Dizinin Tanıtım Çekimi
*Hiç kıskanmadım,üzülmedim hatta karnıma ağrılar falan girmedi yani T.T



FOTOĞRAFLAR



Dizinin tanıtım çekimlerinden



Ağlamıyorum gözüme TaecYoon kaçtı T.T

Çok tatlılar ^^



Sevinelim çingular ameliyat izi çok kalmamış :)


Bir tanıtımın sonuna geldik kendinize iyi davranın çingularım şimdiden iyi bayramlar...

1 yorum: