31 Temmuz 2013 Çarşamba

MERAKLA BEKLENEN KORE DİZİLERİ 2013


[Resim: 122mo.gif]
Merhaba sevgili çingularım.Açılışı şekerlik abidesi Lee Min-Ho ile yapıyorum.Ne zaman bilgisayarın başına oturmaya niyetlensem ya canım istemiyor ya da yazacak birşeyler bulamıyorum.Bu günlerde oruç dolayısıyla bitkin olduğum için doğruyu söylemek gerekirse yazasım gelmiyor.Bugün azimle bilgisayarın başına oturdum ve yazmaya başladım bu postta sizi 2013'ün merakla beklenen dizileri ile tanıştıracağım.Hadi başlayaım...





THE HEİRS-MİRASÇILAR
Benim en merakla beklediğim yapım Lee Min Ho ve Park Shin Hye unninin yeni dizisi olan Heirs 7 Ekimde yayınlanmaya başlayacak olan dizinin harika bir yapım olacağının birinci kanıtı senaristinin Sceret Garden , A Gantleman Dignity , The City Hall gibi başarılı dizilerin senaristi Kim Eun Sook olması.Varliklı ailelerden gelen lise öğrencilerinin aşkları ve arkadaşlık hayatını konu alıyor.Benim çok sevdiğim 6 Sezon bıkmadan izlediğim Gossip Girl ve Korefanlarının çoğunun ilk dizisi olan Boys Over Flowers karışımı bir dizi olacağını duyduğumda acayip sevindim.Bu diziyi merakla ve heycanla bekliyorum.Dizi için detaylı anlatımı şu yazıda bulabilirsiniz.







Beatiful Man - Güzel Erkek

Jang Geun Suk'u da dizilerini de severim son dizisi Love Rain'den sonra ara vermeden dizi çekimlerine devam eden Geun Suk ,yeni dizisi Beatiful Man diğer adıyla Yebbeun Namja adlı japon mangası uyarlaması olacak konusu kısaca Dokgo Ma-Te (Jang Geun-Suk) dünyanın en güzel adamıdır. Ayrıca iddialı bir adamdır ve yakışıklılığıyla çok para kazanmak istemektedir. Dokgo Ma-Te, zengin bir ailenin eski gelini olan Hong Nya-Nya ile karşılaşır. Hong Nya, Dokgo'nun yapmaya çalıştığı şeyi anlar ve onun akıl hocası olur. Hong Nya-Nya, Dokgo Ma-Te'ye 10 farklı kadını baştan çıkarması için bir görev verir. Bu kadınlar farklı alanlarda başarılıdır ve Dokgo kendi özel yeteneğini sergilemeye çalışacaktır. Fakat daha sonra Dokgo Ma-Te'nin önünde garip bir kadın görünür. Kim Bo-Tong adındaki bu kız sıradan bir aileden gelen sıradan bir kızdır ve büyük bir aşkla Dokgo'yu sevmektedir. Peki Dokgo'yu kendine aşık edebilecek mi? Bu güzel dizinin başlamasını sabırsızlıkla bekliyoruz...









THE MASTER'S SUN
So Ji Sub'un yeni dizisi olan The Master's Sun en merak ettiğim diziler arasında So Ji Sub'u MİSA'dan sonra çok sevdim yeni dizisi de çok güzel olacağa benziyor.7 Ağustosta başlayacak olan dizinin konusu; Joo Joong-Won (So Ji Sub), hırs ile dolu bir şirket yöneticisidir. Her şeyi, hatta kişisel ilişkileri bile para ile ilgilidir. Tae Kong Sil (Kong Hyo Jin) ise kolayca ağlayabilen bir sekreterdir. Kasvetli bir kişiliğe sahiptir. Bir olaydan sonra Tae Kong Sil'in hayaletleri görmesi için bir yol açılır. O andan itibaren geceleri uyuyamamaya başlar..Bunu patronuna söyler ve petronu buna inanır.Ben dizinin kadrosunu ve konusunu çok sevdim 7 Ağustos hemen gelsin bizde So Ji Sub'uza kavuşalım ^^





Bu dizilere ilave olarak Kim Hyun Joong Oppanın yeni dizi çekeceği dedikoduları dolaşıyor sayfalarda eğer askere gitmekten vazgeçip Generatıon Of Youth'ı çekerse bu listeye onuda ekliyorum :)





Bir postun daha sonuna geldik sevgili çingular bu diziler başlayana kadar nasıl dayanacağız bilmiyorum ama zaman su gibi geçer diye bir söz vardır.Herkese bol bol K-Pop ve K-Drama'lı günler.Son olarak size bir tavsiyem var Hyun Joong oppanın yeni şarkısı Unbreaklable mutlaka dinleyin.Şarkıya buradan ulaşabilirsiniz.Çok yazdım ben yine hoşçakalın...