23 Temmuz 2013 Salı

EN GÜZEL KORE DİZİLERİ PART 2


Merhaba sevgili çingularım neredeyse bir ay önce yazdığım iki partlık dizi listesinin devamını sizlere sunuyorum ve açılışı MinHo ile yapıyorum... izleyecek güzel diziler bulmanız dileğiyle iyi okumalar ve izlemeler. (Sıralama yoktur)












GU FAMLLY BOOK-GUGA MEDİCAL BOOK 
Benim tüm zamanların en güzel Kore dizileri listemde ilk üçe girer.İzlerken bir ağlayıp bir güldüren bir yapım olmasına rağmen her şey harika anlatılmıştı.Konusuna gelirsek fantastik-tarihi Kore efsanesi olup birçok dizi ve filime konu olmuş gumiho'nın hayatını anlatıyor.1000 yıllık bir Gumhio insan bir kadına aşık olur ve insan olması için 100 gün boyumca dua  edip 3 kuralı çiğnememesi gerekir eğer çiğnerse 100 yıl boyunca şeytan olarak yaşamakk zorunda kalacaktır.Gumhio o insan kadınla evlenir ama ona Gumhio olduğunu korkup kaçmasını istemediği için söylemez.İnsan olmasına 10 gün kala 3 kuraldan birincisini çiğneyip kutsal varlık görünümünü eşini korumak için başka bir canlıya gösterir.Kadın korkup kaçar ve Gumhio 100 yıl boyunca şeytan olmak zorunda kalır.Bu evlilikten Yarı Gumiho yarı insan olan kutsal bir canlı doğar kadın oğlunu korumak için nehire bırakıp terkeder.Dizinin asıl hikayesi nehre bırakılan Choi Kang Chi'nin aşkını ve insan olma mücadelesini anlatır.Ben bu diziyi yayınlanırken izlemiştim diğer bölümü bekleyene kadar çok zorluklar çektim.Lee Seung Gi ve Suzy'i ayrı ayrı çok severdim ama çift olunca daha bir sevdim :)  dizinin etkisinden hala çıkamadım herhalde ki düşünürken bile ağlayasım geliyor. Harika bir 2013 yapımı herkese tavsiye ederim...







MP
MY PRİENCİES
Her ne kadar başroldeki kızdan son zamanlarda Rain sayesinde nefret etsemde dizideki karakterine bayıldım çok samimiydi, hele o hazır cevaplar.İlk dizim olduğu için yeri bende ayrıdır bu dizinin.Konusu biraz sıradan ama anlatayım sizlere izlerken çok eğleneceksiniz :) Park Hae Young Kore’nin en büyük şirketlerinden biri olan Daehan Grup’un başkanının torunudur.Lee Seol sıradan bir üniversite öğrencisidir.Bir gün dedesi Park Hae Young'tan Lee Seol'u bulmasını ister.Hae Young kızı bir şekilde bulur ve dedesine götürür.Dedesi kızın meşhur Lee soyundan gelip Ölen Son prensin kızı olduğunu söyler.Artık kızımız bir prensestir ve Park Hae Young dedsinin isteği üzerine prensesin her anlamda özel öğretmeni olacaktır








PANDA AND HEDGEHOG
Öyle kirpiyi Allah herkese nasip etsin diyorum.En iyilerden biri olmasada aklıma izlerken çok eğlendiğim bir diziydi.Bu diziye sırf Donghae ve Gu Familly Book'un babası Choi Jin Hyuk var diye başlayıp aşık olduğumu itiraf ediyorum daha doğrusu diziye değil pastalara.Konusuna gelirsek gayet eğlenceli Pan Da Yang'ın babasının ona hediye ettiği PANDA adında bir pastahanesi vardır ama sadece tek bir pastacısı vardır ve oda güzel pasta yapmadığı için PANDA batmak üzeredir.Seung Ji (Donghae) insanlara borç para verip faiziyle alarak kolay para kazanmaya çalışan bir insandır.Ayrıca dedesi sayesinde harika pastalar yapmaktadır.Olaylar sonucu Seung Ji PANDA cafe'yi kurtarmak ve kendisini %50 ortak yapabilmek için PANDA Cafe'de işe başlar peki ya Panda Cafe kurtulabilecek mi? 








SUNGKYUNKWAN  SCANDAL

Bu diziyi sevme nedenim kadrosu efendimYoochun'u zaten severdim ama Song Jong Ki ile bu dizide karşılaştım ne şeker gülümsemesi var o çocuğun :) Dizi Joseon döneminde geçiyor.Tarihi bir dizi diye ön yargıyla yaklaşmıştım ama izlerken en eğlendiğim dizilerden...Konusuna gelirsek Joseon Hanedanı'nın hüküm sürdüğü sıralarda kızların üniversite okuması yasaktır.Kim Yun Hee (Park Min Young) akıllı ve çalışkan bir kızdır bir kitapçıda el yazısı kitap yazmaktadır.(Bu arada kızımızı herkes erkek sanıyor.)Bir gün öğrencilerden biri kendi yerine Sungkyunkwan Üniversitesi sınavına girmesini ister kızımız başkasının yerine sınava girecekken 2.başbakanın oğlu olan Lee Seon joon'a (Yoochun) yakalanır.İkilimiz bir süre içinde arkadaş ulurlar kızımız erkek kılığına girerek Sungkyunkwan Üniversitesi'ne Seon Joon ile gitmeye başlar.Peki ya kızların üniversiteye gitmesinin yasak olduğu dönemde kızımız o kadar erkeğin içinde neler yaşayacaktır? Ön yargılı olmayın izleyin derim...








NİCE GUY - THE INNOCENT MAN

Benim ön yargı ile başlayıp (3 kez başlamanın eşiğinden dönmüştün)
2012 dizileri arasında en sevdiğim dizi olmuştur kendileri.O bebek suratlı şebeği nasıl kötü adam yapmaya gönülün nasıl el verdi noonası neden? neden? şaka bir yana ben Song Jong Ki'i çok severim baya severim yani bu diziye başlamamın yegane sebebi kendisidir.Konusuna gelirsek Kang Mo Ra (Song Jong Ki) bir nevi hayatının altın döneminde olan tıp öğrencisidir zekiliği ve çalışkanlığı ile bütün doktorların gözüne girmiştir hayat ona güzeldir yani...Bir gün noonasından (Park Si Yeon) telefon gelir Mo Ra beni kurtar diye.Bizim Mo Ra'nın kardeşi hastadır kardeşine 100'e kadar say geleceğim diyerek noonasının yanına gider.Gittiğinde yıkılır çünkü noonası otel odasında bir adamı öldürmüştüm.Kız ne yapacağım diye ağlarken bizim saf oğlumuz kardeşini,kariyerini arkasında bırakıp noonasının işlediği cinayeti üstlenir.Hapisten çıktığında tamamen dibe batmıştır para için bedenini satıyordur ve noonasının evlendiğini öğrenmiştir. Han Jae Hee (nonası) Kore'nin büyük şirketlerinden olan TARESAN 'ın sahibi ile evlenmiştir ve kendinden 2 yaş küçük üvey kızı vardır.Mo Ra Han Jae Hee'nin üvey kızı Soo Eun Gi (Moon Chae Won) kendine aşık ederek intikamını alacaktır.Bu diziyi izledikten sonra ,moon Chea Won'a aşık oldum çok asil bir kadın.Dizinin bütün oyuncu kadrosunu seviyorum herkese tavsiye ederim.Avukat Park...









49 DAYS

En iyiler demişken 49 Days'i yazmamak olmaz.Bence bu dizi herkesin gözünde tüm zamanların en güzel 5 dizisi arasına girer.Çok farklı ve ders alınması gereken bir konusu var ben bu dizi sayesinde şunu öğrendim "HER ANINIZI SON ANINIZ GİBİ YAŞAYIN".Dizinin tek kötü yanı vardı oda sonuydu,dizi bittikten sonra yarım saat boyunca hiç durmadan hıçkırarak ağlamıştım.Hatta annem tarafından "dizi için ağlanırmı demişti.(Benim annem şu anda benden çok 90'a yakın dizi izlemiş olmasına rahmen 49 Günü bana inat izlememiştir ve dizi için ağlanırmı diyen annem I Love To Kill ve MİSA'da ağlamıştır)neyse boşverin annemi...Konusuna gelirsek Sizce etrafınızda sizin için saf göz yaşı dökebilecek kaç kişi vardır?
Shin Jin Hyun (Nam Gyu Ri)nişanlısı ile evlilik planları yapan genç bir kızdır.Bir gün zincirleme bir trafik kazası olur ve kızımız vakti gelmeden ölür.Ruh bekçisi (Jung Il Woo) yaşam süresi dolmadığı için genç kıza bir soru sorar şu anda olmek mi istersin? yoksa 49 Gün içerisinde 3 farklı kişiden 3 ayrı gözyaşı toplayarak yaşamakmı istersin? Jin Hyum ikinci seçeneği seçer ona 49 gün süre verilmiştir.Bu süre içerisine psikolojik sorunları olan Song Yi Kyung (Lee Yo Won)'un bedenini kullanacaktır.Göz yaşlarını toplamaya çalışırken hem kendisinden saklanan sırlar hem de bedenini kullandığı Yi Kyung hakkındaki bilinmeyenler ortaya çıkacaktır.Bu diziyi herkese şiddetle tavsiye ediyorum fazla dram gözüktüğüne bakmayın güldüren unsurlarda var.Ruh Bekçisi...








LOVE RAİN-LOVE RIDES THE RAIN

"Bende sarı şemsiye istiyorum!"herkes bu tepkiyi verdi hadi itiraf edin.
Bu diziyi hatırlamak bile güzel dizi bittikten sonra kendimi uzun bir süre boşlukta gibi hissetmiştim.Tüm kadrosunu seviyorum.Bu diziye JKS var diye başladım ama şu anda YoonA'yı da  çok seviyorum diğer SNSD üyelerinin aksinde bu kızımızda tek bir iğne bile yok tamamen doğal.Konusuna gelecek olursak 70'lerde ve günümüzdeki iki farklı aşkı anlatıyor.Nasıl hemen söyleyeyim In Ha (JKS) zengin bir aileden gelen sanat öğrencisidir.Okulda Kim Yoon Hee (YoonA)'nin yanından geçerken ona 3 saniyede aşık olur . İkilimiz bir süre birlikte olsalarda üçüncü şahıslar yüzünden 30 yıl boyunca ayrı kalırlar.Bu süreç boyunca ikisi de evlenmiş ve çocukları olmuştur ancak birbirlerini asla unutamazlar.2012 Sea Joon (JKS In Ha'nın oğlu) ünlü bir fotoğrafçıdır.Bir katolog çekimi yapmaya Japonya'ya gitmiştir tam trenden indiği zaman Ha Na (YoonA Yoon Hee'in kızı) ile çarpışır.Çarpışma esnasında Ha Na'nın telefonu Joon'un cebine girmiştir olaylar bu telefon sayesinde başlar...Bazen güldürüp bazen ağlatan bu yapımı eminim sizde seveceksiniz. 







I Miss You - Missing You

Ağlayıp isteyipte ağlayamıyorsanız bu dizi birebir.Ben zaten Yoon Eun Hye'i çok severim dizide o ağlarken bende ağladım Unnime çok üzüldüm dizi boyunca ağlaması durmadı.Konusuna gelelim Lee Seo Yeon (Yoon Eun Hye)'un babası katillikle suçlanmaktadır bu yüzden hiç arkadaşı yoktur.Bir gün sınıflarına Han Jung Woo (Yoochun) gelir.Jung Woo'un ailesi zengin ve saygındır.Jung Woo kızımızla arkadaş olmak ister kızımız ilk başlarda istemesede sonradan alışır ve bir süre sonra birbirlerine aşık  olurlar.Bir gün ikilimiz yolda yürürken Jung Woo'un babasının düşmanları ikilimizi kaçırır ve Seo Yeon'a tecavüz ederler bunun üzerine Jung Woo kaçmak için bir şans bulup kaçar amacı yardım getirmektir.Seo Yeon kendisi tecavüze uğradığı için onu bırakıp gitti sanar.Yıllar sonra Seo Yeon tecavüze uğradıktan sonra yaşadığı Henry ile nişanlanır.Annesi bilr ölü olduğunu düşünmesine rahmen Jung Woo ölmemiş olduğunu söylemeye devam eder.Peki ya Seo Yeon ve Jung Woo karşılaşırsa?Bu dizide çok ağladım çok üzücü bir konusu vardı içim sızladı.Dram sevmiyorsanız sizi sıkar ama dram sevenlere önerebilirim.








DREAM HİGH
Tamam bir dizide idol oynatılır da 5 tane birden aynı dizide oynatılmaz ki dizinin başrolerindeki 6 kişiden sadece Soo Hyun oyuncu.Şaka bir yana benim en sevdiğim dizilerdendir Dream High. İnsana ders veren dizileri ben çok severim amaçsız olacağına diziden ders çıkarmanın daha güzel olduğunu düşünüyorum.Bu dizi bize hırsın ve çalışmanın önemini gösterdi.Dizinin kadrosu Suzy (Miss A) , Taecyeon (2PM) , Kim Soo Hyun , EunJung (T-ara) , WooYoung (2PM) , IU Konusu ise Kirin Sanat Okulu Korenin en iyi sanat okuludur.Okulda dans ve vokal eğitimi verilmektedir.Dizi eğlence dünyasının gerçek yüzünü idollerin nasıl bugün ki hallerine geldiklerini anlatıyor. 








PROTECT THE BOSS
Protect the Boss tüm zamanların en komik dizilerinden.Diziye zaman geçsin diye başlamıştım ama JaeJoong'a aşık olarak bitirdim.Bir insan bu kadar mimiksiz olur tamam o gülünce bende gülüyorum ama bu kadar suratsızlık fazla.İlk kez bir dizide ikinci çiftide çok sevdim.Konusuna gelirsek;No Eun Sul (Choi Kang Hee) iş arayan bir işsizdir.Bir gün kendine sekreter olarak iş bulur sekreteri olacağı kişi çocuk ruhlu ve hiç büyümemiş Cha Ji Hun'dur (Ji Sung)Çalıştığı şirketin asıl varisi olan Cha Ji Hun bir süre sonra Eun Sul'a aşık olur ama onu şirkette işe alan Cha Moo Woo (JaeJoong) çoktan onu sevmeye başlamıştır.Peki ya bu iki çatlak kuzenin ilk aşklarıda aynı olursa ve geri dönüp onları başka bir insana aşık bulursa olursa olay tam bir komedi olmazmı? İzlerken eminim çok eğleneceksiniz :)






Listeme bilerek eklemediğim Boys Over Flowers , I'm Sorry I Love You ,I Love To Kill , Düşlerimin Prensi gibi diziler var bu diziler artık bir klasik olduğu için eklemeye gerek görmedim.Siz zaten biliyorsunuz.Başka bir yazıda görüşmek üzere hoşçakalın sevgili çingularım :)


41 yorum:

  1. Nice guy`ı izlemeye başladım önerileriniz için teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumun için teşekkürler öncelikle Nice Guy doğru bir seçim olmuş iyi seyirler bitirince nasıl bulduğunu tekrar yaz ^^

      Sil
    2. bnde izlemeye başlıycam orda bnim oppam song joong ki var tabi izlicem lann :D

      Sil
    3. İzlemelisin güzel bir dizidir :D

      Sil
    4. nice guy guy family book 49 days dream high benim için özel ilk lerimin arasında özeliklu nice guy benim favorim yayınların çok güzel ve bilgilendirici kore dizilerini bilmeyenler için değerli bir paylaşım komaoooo vede sarangeeeeee

      Sil
    5. çok teşekkür ederim böyle düşünmenize sevindim :)

      Sil
  2. diziler gercekten dogru secim olmus hele 49 days gu family book ve de nice guy hepsi cok kaliteli yapimlar bi de izlemeyen varsa the masters sun dizisi var onu tavsiye ederim basrolunde misada oynayan cocuk oynuyor komedi istiyorsaniz the greatest love tavsiye ederim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumun için teşekkürler ^^ Listeyi beğenmene sevindim greatest love'ı bende çok sevdim ama listeyi yaparken aklıma gelmemişti.The Master's sun'ı bu listenin üçüncü veryonunda yazdım ^^

      Sil
  3. Blogunu uzun zamandır takip ediyorum, burdan seçip seçip dizi izliyorum, ilk izlediğim kore dizisi BOF'dı. Aşık oldum hatta bazen açar açar yine izlerim. Tabi protect the boss, secret garden, personal taste'i falan da izledim başkaları da unuttum onları.

    2 gün önce yine buraya baktım 49 days'i seçtim izliyim dedim ve biraz önce bitti. Şu anda gözlerim şiş ve başım ağrıyo ağlamaktan :) Sonu gerçekten çok kötü bitti..

    Şimdiii, dream high veya Panda and hedgehog'u izlemeyi düşünüyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öncelikle yorumun için teşekkürler çingum ^^ Amacım zaten insanların izleyecekleri diziler bulmasını kolaylaştırmaktı umarım benim beğendiğim dizileri sende beğenirsin :D

      Sil
  4. cokk üzüldüm hem de çokkkkkkk PLAYFUL KİS 'İ hiç birseye degısmem :(

    YanıtlaSil
  5. to the beatiful nasıl :) ?

    YanıtlaSil
  6. herşey bir yana ben sayfanızı çok beğendim gerçekten güzel tasarlanmış
    aynı zamanda diziler hakkında bize yardımcı oluyorsunuz emeğiniz için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  7. ben to the beautiful you yu çok beğenmiştim tavsiye ederim.masters da müthişti ^_^

    YanıtlaSil
  8. ben entrikalı romantik bir dizi istiyorum önerebilecek olan varmı.şimdiden komahu ^_^

    YanıtlaSil
  9. Öncelikle yorumlarınız için teşekkürler sevmenize ve yardımcı olabilmeme sevindim zaten amacım buydu :D Sceret'i izle çingum bol entrikalı ama ağlarsın biraz *-*

    YanıtlaSil
  10. sayfa çok güzel lann beğendim şarkı falan süper :)

    YanıtlaSil
  11. nice guy dizisine ve oyuncularına bayıldım en güzelleri nice guy ve playfull kiss sana teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  12. 49 days çook güzeldi ama son iki bölümde ağlamadan duramadım :( yine de çok güzeldi böyle başka siteleriniz varsa önerin lütfen :D 감사합니다

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başka bir blogum veya sitem yok malesef :D Yorumun için teşekkürler :)

      Sil
  13. 49 days'e benzeyen başka diziler varsa onları yazabilir misiniz? o diziye bayıldım size kore dizisi olmasa da bir dizi önermek istiyorum tabii yanlış anlamazsanız dizi bir japon dizisi adi ''Gost Friends'' 49 days e benziyor ben bu dizi sayesinde sizin sitenizi buldum. bu site için çooooooooooooooooooooook 감사합니다

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 49 Days gibi bir dizi daha yok :D Ama ağlamak istiyorsan Sceret Love izleyebilirsin :) Yanlış anlamam tabiki en kısa sürede dediğin diziye bakacağım :) Ben teşekkür ederim teşekküre gerek yok :D

      Sil
  14. Bana komik ve romantik kore dizileri onerin bunlara benzer
    Playful kiss
    BOF
    Duşletimin prensi
    Personal taste
    My princss
    My gril
    Proct the boss gibi lutfen acil yanıtlarınızı gönderin !!,!!!!!!!!,,,,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. city hunter lee min ho nun oynadıgı ( namıdeger gu jun pyo ) aksiyonu bol bir dizi izlemelisin

      Sil
    2. You who came from the stars-mukemmel

      Sil
  15. a gentelman dignity mutlaka izleyinnnnn !!!

    YanıtlaSil
  16. Benim için 1. sırada FAİTH VAR mükemmellllll

    YanıtlaSil
  17. Unni annyong :) en sevdiğin kore dizilerini yazar mısın? Ben çoğunu izlediğim için bulamıyorum.:( ☆♧

    YanıtlaSil
  18. kızlar dizi izlemekten dizikolik oldum ayrıca sayfa süper fon müzikler müthiş olmuş izlediğim diziler ; BOF
    rain love
    playfulls kiss
    mary him mary
    master sun
    good doctor
    gu family book
    my gilfrend gumiho
    you have fallen for me
    you are beautiful
    heirs
    secret garden
    pretty man
    to the beautiful you
    personel taste
    city hunter
    flower boy next door
    k pop the ultimt
    big
    cofffe prince
    protect the boss
    dream high
    answer 1997
    answer 1994
    panda and hedgehog
    my girl
    now love
    nail shop paris
    yarıda bıraktığım bir sürü dizide var onları yazmiim:D bana şöyle komik aşk dizisi öneriniz var mı ona başlimm please:))

    YanıtlaSil
  19. kim hyun joong dizilerini yazarmısınız bir kaçını izledim başka varmı bilmiyorum

    YanıtlaSil
  20. lee min hoo da olabilir

    YanıtlaSil
  21. Peki icinde cok baygin bir ask hikayesi olmayan, aile iliskilerini de kapsayan bir dizi onere bilir misiniz?

    YanıtlaSil
  22. mimo aile dizisi olarak can you hear my heart ,may quenn izleyebilirsin ikisinide beğenerek izlemiştim ben tavsiye ederim

    YanıtlaSil
  23. Harbiden emek harcanmış bu sayfada beğenilmeyi fazlasıyla hakediyo brawo ;)

    YanıtlaSil
  24. Lee min ho fanı varsa size güzel bir haber <3 bu sene lee min ho nun 2014 yeni dizisi çıkıyooooo <333 ne zaman çıkacağı belli değil ama yakında çıkarmayı düşünüyorlarmış iyi seyirler <333333

    YanıtlaSil
  25. Bu listeyi tavsiye ederim. http://hayro.la/en-iyi-kore-dizileri/

    YanıtlaSil