24 Ağustos 2013 Cumartesi

CİTY HUNTER;BİR DOZ LEE MİN HO!!!

Merhaba sevgili çingularım :) Bugün sizlere uzun bir süre en sevdiğim dizi ünvanını taşıyan City Hunter ile tanıştıracağım.O kadar hevesli başladımki sizleri uzun bir post bekliyor.Ben biraz anormal bir kız olduğum için aksiyonu romantizmden daha çok severim buda City Hunter'ı sevmem için başlıbaşına bir nedendi ama sen City Hunter gibi mükmemel bir karakteri Lee Min Ho gibi bir şekere verirsen bu dizi benim en sevdiklerimden biri olur.Baştan söylemek istiyorum dizinin bana göre tek bir kötü yanı vardı oda sonuydu zaten Kore dizilerinin çoğunda biz böyle sonlar yüzünden hayal kırıklığına uğruyoruz.Dizinin sonu yarımdı çingularım ama diziyi ne kötülediler bence hakaret edilesi bir tarafı yoktu.






KONUSU
26 Yıl önce Kore'nin savaş tehlikesinde olduğu dönemde 20 asker Kuzey Sınırına yakın olan Nampo Limanına gönderilir.20 askere bir süikast düzenlenir ve 19'u vatanları tarafından ihanete uğrayıp ölürler.Ordan tek sağ çıkan kişi Lee Yoon Sung (Lee Min Ho)'un babasının en yakın arkadaşı Lee Jin Pyo'dur.Jin Pyo Yoon Sung'u daha bir aylıkken kaçırıp babasının ve ihanete uğrayan diğer 19 askerin intikamını alması için tüm dövüş sanatlarını ayrıca mükemmel derecede silah kullanmasını öğreterek yetiştirir.Yoon Sung 17 yaşındayken gerçek babasının ve 19 askerin vatanları tarafından ihanete uğrayıp öldüklerini öğrenir.O günden sonra bu süikasti düzenleten 5 devlet büyüğünden intikam alıp onların pis işlerini ortaya çıkarıcağına dair yemin eder.Yıllar sonra Kore'ye dönen Yoon Sung artık bilgisayar teknolojisi alanında uzmandır ve Choong Wa Dae'de (Kore'nın FBI'ı gibi birşey) çalışmaya başlar,artık tek bir amacı vardır o 5 kişiden intikam almak.



KARAKTERLER

Lee Min Ho - Lee Yoon Sung
Çocukluğu silahların arasında geçmiş 17 yaşında ise gerçek babasının ihanete uğrayıp öldürüldüğünü öğrenmiştir. O günden mükemmel bir insan olup intikam almak için yemin etmiştir.Kore'ye döndüğünde Nana ile karşılaşır peki bu karışık intikam oyunlarının içerisinde Nana'yı koruyabilecek midir?

Park Min Young - Kim Na Na
7 yaşında annesini bir kazada kaybetmiştir babası ise 10 yıldan beri yoğun bakımdadır. Babasının hastahane masraflarını ödemek için birçok iş yapmaktadır. Sonunda şans nananın yüzüne güler ve Choong Wa Dae'de başkanın koruması olmayı beklerken başkanın kızının koruması olarak çalışmaya başlar buna ek olarak Yoon Sung'un şöförlüğünüde yapacaktır.






Lee Joon Hyuk - Kim Young Joo
Seul savcısıdır yakışıklılığı ve başarısıyla dikkat çekmektedir.Bakanların gizli pis işlerini ortaya çıkarmak istemektedir. Şehir avcıdı ortaya çıkınca onu yakalama görevi Young Joo'ya kalır.Savcımız aşk üçgeninin diğer üyesi...








Goo Ha Ra - Choi Da Hye
Başkanın kızıdır Nana onun korumalığını yapmaktadır.Şımarık büyütülmüştür ve derslerinde başarısızdır.Yoon Sung'u gördüğü ilk anda ona aşık olmuştur.(Kızda haklı sonuçta kaç tane adam var öyle Kore'de :)








Hwang Sun Hee - Jin Soo Hee
Savcımızın eski karısı ve veterinerdir. Yoon Sung ne zaman başı sıkışsa yada ona koşuyor ve onun sırrını sadece Soo Hee biliyordur.










SPOİLER 

***Diziyi izlemeyenlerin okumamasını öneriyorum.Çünkü içim çok dolu!!!***
*Kore Ağşığın'dan incilerin birinci kısmına hoşgeldiniz.İçim dolu diyorum çünkü gerçekten dolu.İlki akşam haberlerinde Music Bank iptal edildi denilse ancak o kadar üzüldüğüm bir konu çingularım sanki başıma bir adet bomba düştü bizim aşkımız gibi gördüğümüz Lee Min Ho ile Park Min Young sevgiliymiş meğersem dizideki sahnelerde gerçeklik payı varmış T.T tamam kıza düşman değilim dizideki karakterinide çok sevmiştim ama insan bir anda öğrenince dünya başına yıkılıyor.Sonra düşününce yakışmışlar falan demeye başladım biraz daha düşününce Park Min Young'tan güzelini mi bulacak ayrılmasınlar dedim ama ben tam hiç ayrılmasınlar derken ayrıldıkları haberi kulaklarımızı doldurdu.Bu kadar magazin yeter diziyi anlatmaya başlıyorum.


*Öncelikle söylemek istiyorum çıtır 17 yaşındaki Yoon Sung'un büyümesini hiç istemedim.Üzerindeki salaş t-shirt dağınık saçları çok hoştu tam serseri tipi vardı^^ 


*Dizi ben aksiyon türü şeylere bayıldığım için çok güzeldi.o aksiyon sahneleri 10 kez sarıp izlenesi cinstendi.Bu kadar övdüğüm sahnelerin bazılarını buradan izleyebilirsiniz.


*Yoon Sung garibim benim dizi boyunca üzüldüm garibime.NaNa'yı sevdiği halde zarar görecek diye söyleyemedi.İnsanları öldürmemek için babasını karşısına aldı.Annesinin onu terkettiğini sandığı için kendisini üzdü terk etmediğini anladığında annesinin kanser oluğunu öğrendi v.b bir ara bilgisayarın içine grip MinHo'ya gel annenin kollarına diyerekten sarılmak istedim T.T 



*Beni en etkileyen sahnelerinden biri savcının ölümüydü şok oldum tam adamı sevmiştim City Hunter'ın YoonSung olduğunu bildiği halde gönderdiği için aferim benim savcıma ne akkıllı bir çocuksun sen diyerekten bağrıma basmıştım birden adam öldü ben daha onu eski karısıyla evlendirecektim.Şaka bir yana oyuncular aldıkları paranın tek kuruşuna kadar hakediyorlar bir ara Yoon Sung ile savcı öyle bir bakıştılarki adam gerçekten ölmüş gibi hissetttim.Ölüm sahnesini buradan izleyebilirsiniz.


*Dizide bir de idolümüz vardı KARA'dan HaRa Kara'yı genel olarak dinlemem ama HaRa'yı severim dizideki karakteri yapışık bir kızdı ama ben sevdim çok sevimli geldi.YounSung'a yakın olmak için ondan zorla matematik ve ingilizce dersi aldı işte bakıyoruz...
Kızı sizde haklı bulmuyor musunz çingularım...





 ~~~GİF VE RESİMLER~~~


Tavuk!tavuk! Nana'nın içine Onew kaçmış olabilir mi :O














Bunlar çok yakışıyorlar ^^








Bir erkeğe bu kadar yakın durmamalısın Nana'cığım ^^




MinHo ağladığı zaman ağladığım gerçeği T.T

Yazın bikinili kızları görmezsem ölürüm!!!!!!!!


Bir tanıtımımızın daha sonuna gelmiş bulunuyoruz çingularım.Başka bir postta görüşmek üzere bye~ bye~
*Gif'ler alıntıdır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder