30 Ağustos 2013 Cuma

THE MASTER's SUN: BİR SO Jİ SUB HİKAYESİ...


Merhabalar sevgili çingularım öncelikle bu sıralar çok çalışkan olduğumu faketmişsinizdir insanın yapacak bir şeyi olmayınca oturup bilgisayarın başına post yazıyor T.T Bugün çok beklediğim ve hevesle izlediğim 2013'ün en güzel dizilerinden biri olmaya aday The Master Sun'un tanıtımını yapacağım hadi başlayalım. 






KONUSU
Tae Gong Shil (Gong Hyo Jin) çok başarılı ve akıllı bir kadındır.Başından geçen kötü bir olay sonucunda birden hayaletleri görmeye başlar o günden sonra uyku uyuyamaz ve insanlar ona deli gözüyle bakar bir gün ıssız bir yolda tek başına dururken yanından geçen Joo Joong Won (So Ji Sub)'un arabasının önünü keser.Kendini ZORLA arabaya kabul ettiren Gong Shil Joong Won'a dokunduğunda hayaletlerin onu bıraktığını farkeder o andan itibaren Joong Won'a MIKNATIS gibi yapışma kararı almıştır.


KARAKTERLER


SO Jİ SUB / JOO JOONG WON 
Hayattaki tek amacı "Daha Fazla Para" olan bir CEO'dur.Bencil , kibirli , hırslı yani sizin anlayacağınız çingularım pislik herifin tekidir.Ama Allah o kadar adilki bunun başına Tae Gong Shil gibi bir bela gelir.Gong Shil Joong Won'a mıknatıs gibi yapışır ve Joong Won bir süre sonra bu MIKNATISIN etkisine kapılır.


GONG HYO JİN / TAE GONG SHİL
Hayaletlerigörmeye başlamadan önce hayatı gayet iyidir zeki ve güzel bir kadındır.Hayaletleri görmeye başladıktan sonra bir türlü uyuyamaz ve 
küçük bir pansiyonda yaşamaya başlar.Hayaletler sürekli ondan bir şeyler isterler oda yapmak zorunda kalır.Bir tesadüf sonucu Goong Won ile karşılaşır ve ona dokunduğunda hayaletlerin kaybolduğunu farkeder.Bundan sonra Joong Won'a MIKNATIS gibi yapışma ve onu hayaletleri gördüğüne dair ikna etme kararı almıştır.Sonunda amacına ulaşır ve Joong Won'u hayaletleri gördüğüne dair ikna eder. 


SEO IN GUK / KANG WOO
Hala çözemedim kendisini bir işler çeviriyor ama hayırlısı.Kendisi bizim balımızın CEO'su olduğu KİNDOM adlı alışveriş merkezinin güvenlik şefi ve Tae Gong Shil'in kaldığı pansiyonda kalıyor.Gong Shil ile tuhaf bir şekilde ilgileniyor.


KİM YOO Rİ / TAE Yİ RYEONG
Top star ve model ayrıca Gong Shil'in lise arkadaşı.Tam ünlü bir futbol oyuncusu ile evlenecekken Gong Shil'den yardım isteyen adamın eski sevgilisi tarafından düğünü mahfoldu (garibim yaa T.T) KİNDOM'un marka yüzüdür.


 
L(KİM MYUNG SOO) / JOO JOONG WON
İşte bu diziyi izlettiren varlıklardan biri ^.^ Joong Won'un küçüklüğü.Biraz daha fazla gösterseler çok güzel olacak MyungSoo bebeğimi.



ORADAN BURADAN BİRAZDA SPOİLER

En güldüğüm sahne Gong Shil çok içince içine hayalet girmişti saçma sapan şeyler yapıyordu ^^ anlatılmaz izlenir...


Kadın bizim oğlana anlaşma teklif edince Gong Shil'i kurtarmak için geldiği yerden neredeyse kurtarmdan geri dönecekti.Ne yapsan onun için para Gong Shil'den daha değerli T.T


Elide pek değerlidir bizim CEO'muzun sadece elini tutmanın bedeli 100,000 Won O.O


Buda dizideki bir hayalet ajumanın görüntüsü kız nasıl uyusun geceleri.


Sarılacak ama sarılmıyor bu çocukta karakter bozukluğu olmasından şüpheleniyorum.


İşte bildiğimiz Kore erkeği örneği KALAS Eğer sen güneşsen ben bir daha sabah oldun istemiyorum...


Tabi aynı CEO isteiği bir şeyi yapması için kendini sığınak olarak gösterebilir ^^


Ne çektin be Gong Shil T.T


En ünlü repliği sona saklakladım CEO'muz ne zaman Gong Shil'i görmek istemez ise garibime hep kaybol ya da defol der ^^



Bir tanıtımın daha sonuna geldik kendinize iyi davranın çingularım.MyungSoo şekeri ile veda ediyorum :)

4 yorum:

  1. so ji sub u özlemiş biri olarak dizinin tamamlanmasını bekliyorum, trailerı izleyince vuruldum zaten vurulmasam da dediğim gibi çok özledim so ji subu :D
    (kelime doğrulamayı kaldırsan?)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumun için teşekkürler bende çok özlemişim so ji sub'u dizi tamda kıtlık döneminde yayınlanmaya başlayınca kadroda bu kadar harika olunca herkes izledi Kore'de böylece hayalet sezonunu açtı ^^

      Sil
  2. yaaa çok güzel bi diziydi

    YanıtlaSil
  3. Ya şu hayaletler korkunç gelmiyor mu ? Ben çok korktum ilk bölümde hemen bıraktım nasıl çektilerse :D

    YanıtlaSil