4 Temmuz 2017 Salı

MUTLAKA İZLENMESİ GEREKEN 5 KORE DİZİSİ -I-

Bugün sizlere dizi izlemeye yeni başlayanlar ya da izleyecek dizi bulamayanlar için bana göre en güzel 10 diziyi sırasız bir şekilde paylaşacağım. Hepsi birbirinden güzel olan bu dizileri gözüm kapalı tavsiye ediyorum şimdiden iyi seyirler.


W:Two Worlds -2016-


Bu dizi hakkında tek bir şey söyleyecek olsaydım alışılmadık olurdu. Klasik Kore dizilerinin aksine W bize alışılmadık, sonunu tahmin edemediğimiz sürükleyici bir 
senaryo sunuyor. 

Konusu: Seul’de yaşayan ama birbirine paralel olan farklı boyutlarda yaşayan bir erkek ve bir kadının aşk hikayesini anlatıyor.




HEALER -2015-


Benim izlemeyi sürekli ertelediğim bittikten sonra neden daha önce izlemeyedim diyerek favorilerime eklediğim bol bol aksiyon içeren hem güldüren hem ağlatan, oyuncu kadrosu ve senaryosu ile mükemmel bir dizi.

Konusu: Kim Moon Ho (Yoo Ji Tae) büyük bir yayın şirketinde popüler bir muhabirdir. Bir gün, geçmişte yaşanan bir davanın gerçeğini öğrenir. Bilerek davayla ilgili kişilere yaklaşır ve onlara yardımcı olur. Bunu yaparak hakikati ortaya çıkarmak için mücadele eder. Bu konuda ona İnternet muhabiri Chae Young-Shin (Park Min-Young) ve "Healer" olarak da bilinen Seo Jung-Hoo (Ji Chang-Wook) yardım eder.



GOBLİN -2017-


Yayınlandığı dönem Kore'de fırtınalar estiren ve etkisini hala sürdüren son zamanların en kaliteli yapımlarından biri.Çekim teknikleri, mekanlar sayesinde her  bölüm adeta bir film gibi. Farklı konusu ve efsaneleşmiş oyuncularıyla izlenmesi gereken bir dizi.

Konusu: Dizi ölümsüz ruhunu ölümlü yapabilmek için insan türünden bir evlilik gerçekleştirmesi gereken bir goblinin hikayesini konu alacak olup ölümsüz bir goblin ile hafıza kaybı yaşayan bir ölüm meleğinin çeşitli gelişmeler sonucu bir arada yasamaya başlaması üzerine şekillenecektir. 



Descendants of the Sun -2016-


İnsanın içine işleyen zor durumları, fedakarlıkları, aşkın en güzel halini bulabileceğiniz mükemmel bir dizi.Yayınlandığı dönemde çok popüler olmuştu.

Konusu: Birleşmiş Milletlerin barış askeri gücünde görev yapan Yüzbaşı Yoo Shi Ji ile doktor Kang MoYeon  arasındaki aşk hikayesini anlatmaktadır.




GU FAMİLY BOOK -2013-


Benim bütün yerli yabancı diziler içerisinde en sevdiğim dizidir. Canım ne zaman sıkılsa izleyecek bir şey bulamasam hemen Gu Family Book'a koşarım. Gerek konusu , gerek oyuncu kadrosu, gerek çekimleriyle, gerek OST'ları ile benim tarihi dizi tabumu yıktı. Daha çok överim ama siz izleyip yorumu kendiniz yapın.

Konusu: İnsan bir anneden ve mitolojik yaratık bir babadan dünyaya gelen Choi Kang Chi'nin insan olabilmek ve sevdiklerini koruyabilmek için verdiği mücadele anlatılmaktadır.



Bu serinin devamı gelecek bu ilk kısmıydı umarım yardımcı olabilmişimdir eğer izlerseniz yorumlarınızı bekliyorum. Görüşmek üzere... 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder