5 Temmuz 2015 Pazar

En Güzel Kore Dizileri 2015 -1-

Herkese tekrardan merhabaa~
Bugün sizlere benden en çok istenen yazıyı yazacağım (alkışlarr) başlıktanda anladığınız üzere bugün 2015'in ilk yarısındaki bana göre en güzel dizilerinden bahsedeceğim.Öncelikle şunu söyleyeyim bu liste 2 part şeklinde olacak ve diziler belirli bir sıraya göre değil rasgele yazılacak ^^ Bu listeden bakıpta izlerseniz bana yorum olarak yazmayı unutmayın.izleyeceklere iyi seyirler okuyanlara iyi okumalar :D


KILL ME HEAL ME
Öncelikle çok çok beğendiğim ve sevdiğim bir diziden başlıyorum.Başrollerini herkesin çok sevdiğimden emin olduğum Ji Sung ve dünyalar tatlısı Hwang Jung Eum paylaşıyor.Gerek konusu , gerek oyuncuların yeteneği , gerek yönetmeni bakımından çok iddalı bir yapım olan dizi birçok insandan pozitif tepkiler aldı hatta çoğumuzun en sevdiği dizileri yerle bir edip zirveye yerleşti.Konusuna gelirsek Cha Do Hyun (Ji Sung) çok varlıklı bir ailenin tek varisidir.Küçüklüğünde yaşadığı trajik bi olay sonucunda çoklu kişilik bozukluğu denilen bir hastalığı ortaya çıkar.Bu hastalık yaşadığı bir şok anında tetiklenir ve diğer kişilikler kendilerini göstermeye başlar.Bir süre sonra Do Hyun kişiliklerle baş edememeye başlar ve diğer kişiliklerden en baskını sinirlisi ve çekicisi Shin Se Gi(Ji Hyun) birgün uçağa bindiği gibi ülkesine geri döner ve olaylarda böylelikle başlar.Herşeyi kısaca özetlemek gerekirse Kişilik bozukluğu olan bir hasta ile daha 1. Yılında olan doktor Oh Ri Jin'in iyileştirme çabalarını anlatan bir romantik komedi.Hem güleceğiniz hem ağlayacağınız mükemmel bir dizi ben çok sevdim eminim sizde seveceksiniz~~



SCHOOL 2015
Yine çok sevdiğim güzel bir dizi.School 2013'ü bilenleriniz bilir onun devam dizisi sananlar için üzücü bir haber devam dizisi değil ama en az onun kadar güzel bir dizi başrolleri Kim Soo Hyun , Nam Ju Hyuk ve BTOB'den Yook Sung Jae paylaşıyor.Konusundan bahsedecek olursam Gangnam bölgesinin en prestijli okulunda,okulun popüler bir öğrencisi olan Eunk Byeol Kim Soo Hyun) aniden ortadan kaybolur.Geri döndüğünde ise geçmişe dair hiç birşey hatırlamamaktadır.Giden hafızasını bulmaya çalışırken şok edici gerçeklerle karşılaşacaktır.Bu diziye başlarken hiçbirşey bilmeden başlarsanız daha çok keyif alırsınız o yüzden kısa tutuyorum.İzlerken bazı yerlerde şok olacak bazı yerlerde çok eğleneceksiniz şimdiden iyi seyirler:)



MASK
Daha bitmeden beğendiğim nadir dizilerden başrollerini  Soo Ae , Joo Ji Hoon , Yoon Jung Hoon ve Yoo In Young paylaşıyor.Konusuna gelecek olursak Ji Sook (Soo Ae) babasının borç meseleleri yüzünden zor zamanlar geçirmektedir. Eun Ha olarak yaşamaya başlar. Eun Ha zengin bir ailenin kızıdır ve Ji Sook'a çok benzemektedir. Min Woo (Ju Ji Hoon) daha henüz 7 yaşındayken ailesinin yönettigi büyük bir sirketin halefi olmustur. Pozisyonu nedeniyle hiçbir zaman duygularını belli edemez ve yaşayamaz. Ailesi vasıtasıyla Eun Ha ile tanisir ve onu tanıştığı diğer zengin kadinlardan cok daha farkli bulur. Ve hikayemiz böylelikle başlar.Daha 11 bölüm yayınlanmasına rahmen ben çok sevdim gönül rahatlığı ile öneririm beğeniceğinize inanıyorum:)))



PRODUCER
Bir dizi düşünün bütün cast'a aşık olduğunuz.Hah evet o dizi bu dizi :)) Şimdi o kadar çok sevme nedeni varki hangi birini saysam bilmeyenleriniz varsa söyleyeyim en sevdiğim dizi olan You Came From To Stars dizisinin senaristi Park Ji Eun tarafından yazılıyor bu bile sevmek için başlı başına bir nedenken Kim Soo Hyun ve Gong Hyo Jin eklendimi birde bunlarda yetmezmiş gibi Cha Tae Hyun ve IU da oldumu tadından izlenmiyor,tamam sizi çok içine çeken bir konusu olmayabilir tamam bazen sıkılıyor da olabiliriz ama bu güzellikler için değmedi mi değdi.Pişman mıyım hayır değilim :)) konusuna gelecek olursak devlete ait bir yayın kanalının çalışanlarının eğlenceli bir şekilde hayatlarını anlatıyor.İlk bölümleri yavaş işlesede diğer bölümler çok eğlenceli önyargıyla yaklaşmayın ve izleyin derim ben sevdim :))



Uzun bir aradan sonra ilk postumu yayınladım istediğiniz veya soracağınız birşey varsa yorumlarda sorabilirsiniz herkese iyi seyirler :)))











2 yorum:

  1. Merhaba size bir şey soracaktım,önceki postlarda albümlerinizi aldığınız sitenin linkini atmıştınız ancak şimdi tıklandığında web sitesi şuan kullanılmıyor diyor ne yapmam gerek?

    YanıtlaSil
  2. Malesef o site kapandı artık bende alamıyorum eğer başka bir yer istersen albümleri ebay üzerindeki yüksek puanlı kullanıcılardan hüvenli olarak alabilirsin ben güvenmiyorum dersende YesAsia üzerinden almanı tavsiye ederim :)

    YanıtlaSil