22 Temmuz 2013 Pazartesi

"MONSTAR" AŞKIN MÜZİKLE BULUŞMASI




Annyeonghaseyo sevgili çingularım. Yeni bir diziyle geldim.Diğer yazımda 2013'ün bomba diziler ile geldiğini söylemiştim kesinlikle haklı olduğumu size 12 Bölümlük harika bir dizi ile kanıtlayacağım.O zaman başlayalım...
Monster+Star=MONSTAR






Anlatmaya nereden başlasam bilemedim.Öncelikle diziyi izleme nedenlerimizi sayalım.




























*
BTOB grubu dizide Yoon Sul Chan'ın grubu Men In Black grubu üyeleri.
*Dizideki oğlanlar yakışıklı , kızlarımız güzel.
*Dizimizin esas oğlanı  BEAST (B2ST) grubunun yakışıklı repperı JunHyung onun çatlak davranışları diziyi izlemek için başlıbaşına bir neden.
*
Dizinin müzikleri harika en çok dinlenenler listemde günde en az 3 defa dinliyorum.
*Dizide oynayan bütün oyuncuların sesi güzel bu da bir dizi değilde müzikal izliyormuş hissi veriyor
Ve daha birçok neden.An itibari ile diziyi anlatmaya başkıyorum


KONUSU

Yoon Sul Chan bir idoldür.Şirketi ondan imajını düzeltmesi ve insanlara örnek olması için liseye devam etmedini söyler Sul Chan başlarda itiraz etsede okula başlamak zorunda kalır.Esas kızımızın babası öldükten sonra hayatla bağlantısı kopmuştur.Annesi ile birlikte 5 yıl Yeni Zellanda'da sadece koyunlarla konuşarak yaşamıştır.Kızımız Kore'ye yeni geldiği için hiç kimseyi tanımıyordur bir gün Sul Chan kızımızın okuduğu liseye dizi çekmek için gider çektiği dizinin başrolü olan nona'sına gıcık olduğu için okulun kuytu bir yerinde kızı sıkıştırır tam öpeceken Se Yi'ı fotoğraf çekerken görür.Onların fptoğraflarını çekti sanar ama Se Yi sadece "dudaklar"ı çekmiştir.Olaylar da bu "dudak"la başlar.Sul Chan ne tesadüftür ki dizi çekmeye gittiği okula şirketin isteği üzerine gitmeye başlayınca fotoğraflarını çeken "dudak"ile karşılaşır peki ya Sul Chan "dudak"ın sıra arkadaşı olmak isterse?




KARAKTERLER



Yong Joon Hyung - Yoon Sul Chan
Yoon Sul Chan "Man In Black" grubunun lideri.İçinde derin yaralar taşımasına rağmen dışardan güçlü ve havalı gözüküyor.Dizide en sevdiğim karakter ayrıca duygularını ifade etmekte çok başarısız.Harika piyano çalıyor.






Ha Yeon So - Min Se Yi
Babası öldükten sonra dışarıdaki dünyayla bağlantılarını kesmiş bir genç kız 5 yıl Yeni Zellanda'da koyunlarla konuştuktan sonra Kore'ye dönüyor ve çok enteresan(!) bir liseye kayıt oluyor.


Kang Ha Neul - Jung Sun Woo
Okul ve sınıf başkanı.Se Yi 'ye içten içe bir aşk besliyor.İçine kapanık ama okulun en popüler çocuklarından  biri. Bas gitar ve çello çalıyor.



DAHEE-KİM NA NA
Okuldaki herkesin korktuğu bir kız.Kimse onunla arkadaş olamaya cesaret edemiyor sınıfın en arka sırasında yalnız oturuyor...Babası bir gangster olduğu için başı sürekli belada sesi çok güzel ama kullanmıyor.


Kang Ui Sik - Park Kyu Dong
Namı değer "Radio" okulda sürekli aşağılanan hor görülen bir genç.İnsanlar sürekli onunla dalga geçiyor ama o zaten kendinden nefret ediyor.Geçmişte yaptığı bir hata yüzünden bunları hak ettiğini düşünüyor.



Kim Min Young - Sim Eun-Ha
Kiloları yüzünden kendine küsse de dışarıya bunu yansıtmaz.Dışarıya göre o hatat dolu bir genç kızdır...


Park Kyu Sun - Cha Do Nam
Eski Judo'ducur bir sakatlık nedeniyle bırakmak zorunda kalmıştır.Judoyu bırakmak zorunda kaldıı sakatlık bir arkadaşı yüzünden olmuştur ve o günden beri nefretle yaşamıştır.




Ahh Nae Sang - Han Ji Woong
Geçmişinde olan şeyler yüzünden kendini yalnızlığa mahkum etmiştir.Birçok sırrı vardır





***OST VE SPOİLER***

!Diziyi izlemeyenlerin videoları izlememesini tavsiye ediyorum spoiler içerir!


Ben bir No Min Woo aşığı olarak konuk oyuncu olduğunu öğrendiğimde kısa bir şoka girmiştim buda dizide All For One ile sergiledikleri performans :)





Cha Do Nam ve Park Kyu Dong 2NE1 I'm Best 
Bu şarkıdan sonra Yoon Sul Chan'ın tepkisi "Cha Do Nam birlikte müzik yapalım. Hayır! Hayır! BİRLİKTE YAŞAYALIM" fırsatçı insan :)






Burda Sul Chan çok tatlıydı Se Yi bizimkine gitar çalmayı öğretiyordu.Birlikte gitar çalıp düet yaptılar.Se Yi iyice tuhaf hissetmeye başladı :)



Dizinin son performansı ben bayıldım hatta ben bu şarkıyı dinlerken ağlıyordum T.T




BTOB üyeleri ve JunHyung'un performaslarına 5/5 veriyorum :)





Se Yi ve Sun Woo bizim oğlanı performans için beklemeyince Sul Chan tek başına performans sergilemişti resmen kıza ilanı aşk etti :) Kesinlikle Türkçe Altyazılı izlemelisiniz :)






COLORBAR üyeleri ve onların mükemmel performansları :) Na Na'nın sesinden haberi olmayan okul ahalisi şoka girmişti ^ ^ 




Dizide en üzüldüğüm sahnelerden biri bu çocuğa çok acıyorum "Radio şarkı söyle" radio şarkı söyle "Radio sus" radio susar.Çocuğa köpek muamelesi yapıyorlar.Se Yi burada çok güzel söylüyor.




***

*Bu replik şimdiden efsane oldu "BEN STARIM!". Se Yi cocuğa ne zaman hakaret içerikli bir şey söylese Sul Chan anında  "BEN STARIM!" diyor.Aksini inkar eden yok zaten bebeğim üzmeyin bu çocuğu.Evet sen starsın canım :)









*Bu çocuğa çok üzülüyorum resmen kendinden nefret ediyor :(




*Susması için Se Yi 'ı üzerine çeken Sul Chan'ın ibretlik bakışı





*Hesap yeteneği olmayan Yoon Sul Chan





*Bu bana Sceret Garden'ı hatırlattı :)




*Dokundu diye gülümsemeye bakın Sul Chan'ın ^^






Bitişi çatlak Yoon Sul Chan ile yapıyorum herkese iyi seyirler.Başka bir postta görüşmek üzere hoşçakalın...