12 Haziran 2013 Çarşamba

EN GÜZEL KORE DİZİLERİ 2012


Bugün sizlere bana göre en güzel 2012 yapımı dizileri sunacağım.Açılışı daimi olarak Lee Min Ho ile yapıyorum.Herkese iyi okumalar...





1)NİCE GUY
Bu dizi bana göre mükemmel bir dizi. Bir dizide olması gereken herşey var nefret edebileceğiniz ikinci kadına kadar.Diziye ilk başladığım zaman melodram olduğunu görünce önyargılı yaklaşmıştım daha birinci bölümden kaliteli olduğu anlaşılıyor .Tüm oyuncu kadrosunu sevdiğim nadir dizilerden.Herkese tavsiye ederim ön yargılı davranmayın izleyin.






2)LOVE RAİN
Bana ne olduğunu anlamış değilim en nefret ettiğim tür melodram olması rahmen ilk ikimi melodramlara vermiş bulunuyorum.Geçmişte ve günümüzde olan iki aşkı anlatıyor.Dizideki aşk hikayesi beni çok etkilemişti  insan birini 30 yıl yaşayıp yaşamadığını bile bilmeden sevebiliyormuş.Yine bütün kadrosunu seviyorum bu diziyide tavsiye ederim izleyin.



  

3)A Gantleman'S Dignity

F4'ün ajussi versyonu bu dizi izlediğim en komik dizileden her bölüm olan geçmişe dönme sahnelerine çok sesli güldüğüm için annem tarafından azarlanmama neden olsada buna değdi  Komik dedim ama dram yiyincede tam yiyorsunuz gülmek isterseniz benim değimimle F44'ü izlemenizi tavsiye ediyorum...





4)FAİTH

2012'de sıkça bulabileceğimiz fantastik dizilerden biri LMH oppam oynuyor konusu kısaca bizim oğlan kralın yanında başkomutan kraliçe yaralanıyor bunlarda zaman geçidi bulup bu zamanın Seul'üne gelip önlerine çıkan ilk doktoruu kendi zamanlarına götürüyorlar daha fazla anlatak isterdim ama spoiler vermemek için girmiyorum o işe.Herkese tavsiye ederim çok sürükleyici bir dizi.





5)TO THE BEATİFUL YOU
Aslı Japon mangası olan Hana Kimi'den uyarlamadır.En sevdiğim idollerden Choi Min-Ho başrollerde olunca izleyeyim dedim iyiki de izlemişim ben kızın erkek kılığına girdiği dizileri çok seviyorum (örnek;You're beatiful , Coffe Prince vb.) bunuda çok sevdim.Esas oğlanımız Kang Tae joon spor hayatının zirvesinde olimpiyatlarda altın madalya alarak rekor kırmış bir uzun atlamacıdır (uzun atlamacı nasıl bir tabir bence çözemedim) geçirdiği bir kaza sonucu bileği zarar görür ve uzun atlama yapamaz Kang Tae Joon'u televizyonda gören esas kızımız ona aşık olur ve tekrar uzun atlama yapabilmesi için Amerika'dan Kore'ye Kang Tae Joon'un okuduğu erkek lisesine kılık değiştirerek girer ve olaylarda tam olarak burda başlar.Ben izlerken çok eğlenmiştim ayrıca çok fazla yakışıklı var adındanda belli (Yakışıklılar Cenneti) eğlenmek istiyorsanız tavsiye derim :)




6)Rooftop Prince

Yine bir fantastik yapım bu dizini ben en güzel yanı tek kişinin değil prensle birllikte yanınaki 3 yakışıklınında zamanda yolculuk yapması.Dizi fantastik ve komik olmasının yanında ağlatıyor ve diğer bölümü izlemeyi iple çekmenizi sağlıyor.Böylece 5.sıramızı Roftoop Prience veriyoruz.





7)Missing You

Bazen ahh ne kadar güzel diziydi o diye düşünüyorum.Ben bir Yoon Eun Hye aşığı olarak diziyi çok beğendim konsunu anlatmak isterdim ama başlarsam spoiler verecğim o yüzden izlemsyenlere saygıdan başlamıyorum.Ağlamak isteyip ağlayacak dizi arıyorsanız izleyin.





 
8)Dream High 2

Dream High 1'i çok sevmiş olama rağmen ikisini o kadar sevemedim hep biriyle kıyaslandığı için kötü bir diziymiş gibi geliyor ama bircisini izlemeden izlerseniz çok güzel bir dizi olduğuna eminim dizi beni Ailee ile tanıştırdığı ve müzikleri harika olduğu için yedinci sırada yer alıyor.






9)The King 2 Hearts

Bana göre bu dizi bize Kore'yi ve ordaki işlerin Amerika'ya bağlı olduğunu öğretti. Sceret Garden'da bir türlü sevemediğim Ji Won Ha'yı sonunda sevebildim zaten Lee Seung Gi diyebileceğim hiç bir şey yok kendisi her daim ilk beşimde yer alır.Kısaca güzel bir diziydi.




10)Queen is Hyun's Man

Yine bir fantastik yapım kısaca konusu esas oğlanımız Jason döneminde yaşamaktadır ve soylu bir aileden gelmektedir bir gün yanında çalışan(yalnış hatırlamıtorsam)onu seven kadın bir tılsım verir tam ölmek üzereyken tılsımı kullanır esas kızımızla karşılaşır kızımızda bir tarihi dizide kraliçe rolünü oynamaktadır ikilimizin karşılaşmasıyla olaylar gelişir.Kızın oğlanı öpmeye çalışma çabaları çok komikti.Daha fazlası spoilere girer ama gözyaşlarınızı tutamayacağınız iki sahne var fantastik dizileri seviyorsanız tavsiye ederim.


DİPNOT:BU LİSTEYİ YAPTIKTAN SONRA İZLEDİĞİM ANSWER TO 1997 İLE GAKSİAL/BRİDAL MASK DİZİLERİNİ HERKESE TAVSİYE EDERİM.LİSTEYİ BAŞTAN DÜZENLEMEYE ÜŞENİYORUM ÇAKTIRMAYIN^^



Daha yazmak iseyeceğim birçok dizi var ama benim ilk onum böyle diyerek kapanışı bir numaralı oppam LMH ile yapıyorum.Başka yazılarda görüşmek üzere hoşçakalın...


5 yorum:

  1. Aslında bende melodram dizileri sevmem ama ne olduysa 1,2 melodramlara gitti neden Dream High 2'yi sevmedin çingum bence 1.diziyle kıyaslamazsak gayet güzel bir diziydi.BİG'i neden listeye almadığımı sormuşsun sonu yüzünden berbat bir finali vardı o kadar güzel bir diziyi son sahnesiyle batırdılar yoksa BİG'de severek izlediğim diziler arasında ^^

    YanıtlaSil
  2. gerçekten güzel bi liste olmuş çok teşekkürlerr çoğunu izledim 2-3 dizi var ve onlarıda izleyeceğim mutlaka devamını bekliyorumm thanks

    YanıtlaSil
  3. Teşekkür ederim beğenmene sevindim :)

    YanıtlaSil
  4. hepsi cok guzeldi baktimda hepsini izlemisim bi tek dream high 2 haric sevmemistim o diziyi ama song joong ko oppamin oldugu nice guy bir numara baska dizi tanimam

    YanıtlaSil
  5. love rain favori dizim :)

    YanıtlaSil