9 Haziran 2013 Pazar

En Güzel Kore Dizileri 2011

İlk ciddi yazım ve LMH ile açılışı yapıyorum daha nicelerine diyerek bana göre en güzel 2011 dizilerini sizlere sunuyorum iyi okumalar ^^


1) City Hunter    (Şehir Avcısı)
Bu diziyi neden bu kadar sevdim bilmiyorum.Belkide aksiyon-romantizm olduğu için belkide 1 numaralı oppam oynadığı için bu konuya girersem çok uzatırım.İzleyin işte  harika dövüş sahneleri ve en yakışıklısından bir LMH var daha ne olsun...


2)49 Days/(49 Gün) 
Bu dizi aslında birinci olacaktı ama sonunda çok büyük bir darbe yediğim için ikinci sıraya düştü harika bir dizi hem güldüren hem de ağlatan.Ben bu dizi sayesinde yaşamanın ne kadar önemli olduğunu anladım.Listemde 2011'in en güzel ikinci dizisi olarak yerini alıyor.


3)You've Fallen For Me/(Bana Aşık Oldun)
 Bu diziyi ben çok sevdim gerçi şarkılarını diziden daha çok sevdim ama neyse bu dizide bir numaralı unnim oynuyor hem müzikal hemde çok sıcak bir diziydi herkese tavsiye ediyorum...


4)Dream High/Büyük Hayal) 
 Bu diziyi ilk izlediğimde sevmemiştim çünkü oyncuları tanımıyordum sonra oyuncu değil idol olduklarını öğrendim şarkılarını falan dinledim bir ay falan sonra tekrar izlediğimde  harika bir dizi olduğunu farkettim zaten harika olmasını ayrılan bütçedende anlayabiliriz.İzlenmesi gereken dizilerden.


5)Marry Me Mary/(Evlen Benimle Mary)
Bu diziyide sevme nedenim sanırım müzikleri ve JGS başroldeki kıza gıcık olmuştum ama eğlenceli bir diziydi ayrıca şarkıları harikaydı benim en sık dinlenenler listemde 


6)My Princess/(Prensesim)
 İlk izlediğim Kore dizisi olduğu için yeri bende ayrıdır.Bu dizideki olay döngüsü çok hoştu konu biraz klasik ama harika anlatmışlar bu yüzden 6.sıram My Princess 'e gidiyor.


7)Protect the Boss/(Patronu Koru) 
 Bu dizi izlediğim en komik dizilerden iki yakışıklı var ve ben yine başroldeki kızı beğenmedim kıskançkıktandır büyük ihtimalle  tavsiye ederim gülmek isterseniz izleyin. JAEJOONG <3 data-blogger-escaped-font="">



8)Flower Boy Ramyn Shop/(Çiçek Erkeklerin Ramen Dükkanı)   
Ahh o çiçek erkekler.... Şimdi farkettimde hep komik diziler izlemişim bu dizide güzeldi ve yine bir klasik ben başroldeki kızı hiç sevmedim ama dizideki atışmalar çok komikti 8.sırayıda flower boy ramyun shop'a veriyoruz.




9)Can you hear my heart?/(Kalbimin Sesini Duyabiliyor musun?)

İzlediğim en uzun dizi olma özlelliğini taşır kendisi ama bir 30 bölüm bu kadar sıkmaz ilk 5 bölümü geçmişte geçiyor vaktiniz varsa izleyin tüm kadrosunu sevdiğim nadir dizilerdendir.

10)Scend of a Women/(Kadın Korkusu)   
Bu dizi çok güzeldi aslında bir Amerikan filminden uyarlamadır. Onuncu sırada olduğuna bakmayın izleyin derim ben kadına çok üzülmüştüm.Dizinin en güzel sahnesi tango sahnesiydi ne güzel bir sahneydi o yaa...


KAPANIŞI LUHAN İLE YAPIORUM HERKESE BOL K-DRAMALI GÜNLER ^^

1 yorum: